OptimizarePromovare

Cum ajung pe prima pagina in Google?

Cum ajung pe prima pagina in Google este intrebarea pe care majoritatea detinatorilor de website-uri sau magazine online si-o adreseaza. De ce este asa important sa aflam raspunsul la aceasta intrebare?

Cum ajung pe prima pagina in Google?

Mai jos o sa impartasim cu voi cateva din statisticile pe 2019 ale motorului de cautare Google dar cred ca cea mai importanta din ele este ca 92% din utilizatori selecteaza un link aflat pe prima pagina a cautarilor deci mai nimeni nu ajunge la restul paginilor de cautare.

  • Optimizarea SEO este numita de 61% din companii ca fiind prioritatea din 2020 pentru cresterea afacerii lor
  • Rata de conversie pentru SEO este de 14.6% devansand celelalte metode traditionale de promovare
  • 75% din Optimizarea SEO este de fapt Off-page pe cand On-page reprezinta doar 25%
  • 72% din specialistii de marketing online spun ca cel mai important factor pentru imbunatatirea pozitionarii este relevanta
  • 93% din traficul unui website este produs de motorul de cautare Google
  • 58% din cautarile pe Google provin de pe telefoane mobile
  • Intretinerea si administrarea unui website va poate genera o crestere de peste 111.37%
  • Optimizarea SEO este de 5.66 mai eficace decat Google Ads
  • 88% dintre utilizatori vor suna sau vizita afacerea gasita pe Google
  • 97% dinttre utilizatori verifica si afla detalii despre o companie pe Google
  • 28% dintre cautarile locale se transforma intr-o cumparare
  • Primul rezultat de pe prima pagina din Google primeste peste 34.36% din trafic
  • Paginile ajunse pe prima pagina in Google contin aproximativ 1890 de cuvinte
  • 97% din rezultatele de pe prima pagina in Google au cel putin o imagine
  • Daca exista un video pe pagina ta ai cu 53% mai multe sanse sa ajungi pe prima pagina in Google
  • La fiecare secunda sunt aproximativ 71780 de cautari pe Google si aproape 5.8 miliarde zilnic
  • 58% din specialistii de marketing online spun ca Social Media le-a imbunatatit pozitia in Google
  • Un continut relevant si mai bun va poate aduce o crestere de trafic de peste 2000%
  • Website-urile cu un blog primesc cu 434% mai mult trafic decat cele care nu au

Vizibilitatea si prezenta unei afaceri in mediul online este de cele mai multe ori factorul decisiv pentru succesul sau esecul afacerii. Nu mai este un secret ca foarte multe persoane prefera mediul virtual in detrimentul celui fizic datorita comoditatii si accesibilitatii oferite. Deci daca detii o afacere si nu este prezenta online practic pierzi o multime de persoane din publicul tinta si renunti la segmente mari care iti pot aduce clientii doriti. In ultimii ani mediul online s-a dezvoltat foarte mult, utilizatorii devenind din ce in ce mai activi si urmarind statisticile de mai sus suntem de parere ca antreprenorii nu ar trebui sa omita acest tip de promovare online pentru ca sunt o gramada de clienti gata sa verifice sau sa cumpere serviciile lor.

Pentru a ajunge pe prima pagina trebuie sa stii urmatoarele:

Pentru a ajunge pe prima pagina in Google sau sa urci cateva pozitii trebuie sa tii cont de cateva aspecte.
Primul pas catre succesul si vizibilitatea in motorul de cautare Google este sa ai un website optimizat din punct de vedere al SEO. Va intrebati ce este optimizare SEO? Este un cumul de tehnici menite sa iti optimizeze site-ul sa fie indexat mai repede si mai usor de motoarele de cautare si sa il afiseze cat mai sus in pozitiile paginilor in functie de fiecare cautare a utilizatorilor. Optimizarea SEO se imparte in doua mari categorii si anume:

Optimizare On-Page

Optimizarea on-page reprezinta toate masurile aplicate website-ului sau unei pagini web pentru imbunatatirea pozitionarii in Google si obtinerea de trafic relevant pentru afacerea dumneavoastra. Optimizarea on-page se refera in acelasi timp la continutul site-ului dar si la codul sursa din spatele lui. Mai pe scurt un website optimizat SEO intruneste cateva aspecte. Structura website-ului este una user-friendly asezata in functie de nevoile utilizatorului cu un continut structurat ce raspunde la intrebarea principala pentru care el a accesat pagina noastra web. „Content is King” spunea Bill Gates in 1996 si nu putem fi decat de acord cu aceasta afirmatie. Optimizarea SEO on-page necesita multe lucruri pe care probabil le stiti deja: cuvinte cheie, densitate paragraf, optimizarea vitezei, optimizarea imaginilor, monitorizarea vizitatorilor prin Google Analytics si Google Search Console, realizarea unui sitemap, optimizarea fisierului robots.txt, optimizarea codului sursa dar daca am fi sa rezumam toate aceste aspecte intr-un singur sfat ar fi: Scrieti si realizati site-ul web ca pentru un utilizator si nu ca pentru un motor de cautare. Atunci cand oferi informatii relevante cautarilor utilizatorilor, raspunzi la intrebarile lor sau pur si simplu oferi o metoda de divertisment atunci scopul afacerii dumneavoastra a fost atins devenind profitabil.

Optimizare Off-Page

Optimizarea off-page reprezinta toate masurile aplicate in afara website-ului sau unei pagini web pentru imbunatatirea pozitionarii in Google si obtinerea de trafic relevant pentru afacerea dumneavoastra. Optimizarea off-page implica imbunatatirea perceptiei, relevantei, increderii si autoritatii website-ului prin obtinerea de link-uri (backlinks) care practic „garanteaza” calitatea continutului site-ului web. Desi algoritmii Google se schimba constant obtinerea de backlink-uri inca joaca un rol important in cum sa ajungi pe prima pagina in Google. Comunitatea SEO considera ca reprezinta aproximativ 50% din factorii de urcare in Google. Pe langa obtinerea de backlink-uri care reprezinta inima optimizarii SEO off-page, un rol important il joaca si vizibilitatea si implicarea in Social Media, comentariile pe blog dar si marketingul prin influenceri. Totusi trebuie sa tinem cont ca optimizarea off-page se bazeaza pe comportamentul uman (oamenii apreciaza si impartasesc continutul pe care il considera relevant) si la fel ca si intr-o afacere traditionala, produsele cu o calitate ridicata sunt recomandate si apreciate de utilizatori.

Combinand cele doua metode descrise mai sus iti asiguri un mod eficient de promovare prin optimizare SEO dar iti vei creste garantat si pozitiile in Google. Acum dupa ce ati citit articolul, suntem convinsi ca stiti raspunsul la intrebarea „Cum ajung pe prima pagina in Google?” iar daca termenii si tehnicile enumerate mai sus vi se par prea complexe, DigitalHero va sta la dispozitie pentru promovare si optimizare SEO. Suntem doar la un apel/click distanta!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Confidentialitate
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Politica GDPR
Youtube
Aproba pentru a vizualiza continutul din - Youtube
Vimeo
Aproba pentru a vizualiza continutul din - Vimeo
Google Maps
Aproba pentru a vizualiza continutul din - Google
Spotify
Aproba pentru a vizualiza continutul din - Spotify
Sound Cloud
Aproba pentru a vizualiza continutul din - Sound